Post by erusemfudmo on Feb 23, 2022 5:34:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
Nog een keer na de update, bekijk een video en het spel loopt vast.
Speel graag maar ben gefrustreerd vanwege de glitches. Zodra je 9 taken hebt toegewezen, begint het te glitchen. Er is ook geen manier om de dame te laten stoppen met het uitvoeren van taken.
Het is leuk en ik hou van het ontwerpaspect van dingen. Het grootste probleem dat ik heb, is dat de gasten veel te lang in hun kamer blijven, waardoor ik een rij krijg en ik herhaaldelijk niveaus verlies. Ik heb al mijn boosts moeten opgebruiken (die ik alleen gebruik als ik weet dat ik niet zonder kan winnen) omdat ik gewoon een level wilde halen. Het is vervelend en ik blijf het proberen. Ik dacht dat het iets was om te vermelden, omdat ik zeker weet dat het willekeurig is in het programma.
Leuk spel om te doen
Goed spel totdat je op het punt komt dat je geld moet uitgeven om edelstenen te krijgen om te upgraden, zodat je verder kunt komen.
Echt een heel leuk spel
Dit spel is zo leuk om te spelen. Maar er zijn zoveel advertenties. Als je daar voor zorgt wordt het leuker.....
Hotel Frenzy: 디자인 그랜드 호텔 엠파이어 어드벤처 gjv
Kan echt geen pass-levels krijgen zonder je boosters te hoeven gebruiken. Wordt vervelend, niet leuk.
The Cook - 3D Cooking Game 캐주얼 게임 kgeu
Hotel Frenzy: Home Design Avanture kywm
Dit spel is zo cool
Dit is zeker een leuk spel......ik speel verschillende spelletjes.....dan blijft het leuk om te spelen👍
Spel was ok, ik krijg 3 punten en ik dacht in het weekend en de post wilde ik iets voor de lol
Zeer moeilijke spellen
Top, leuke lay-out.
Ik genoot van dit spel tot het nieuwe Hotel 7th Heaven.. niet in staat om te spelen omdat het volledig zwart is en niets kan doen! Een bericht gestuurd maar geen reactie.. als dit niet is opgelost, wordt de installatie ongedaan gemaakt.. Teleurstellend!
Ik heb hier echt van genoten toen ik dit spel voor het eerst downloadde, maar nu het niveau 31 kan ik het niet spelen Ik heb al mijn opschepperij gebruikt, al mijn edelstenen nu heb ik niets meer en ik kan het spel niet spelen Dus ik weet niet of ik het moet verwijderen het spel of wat?
Duidelijke graphics, gemakkelijk te begrijpen wat te doen en aangenaam uitdagend.
Heb je ooit gereageerd op klanten die e-mails sturen op je ondersteunings-e-mailadres?!?!
Ik heb een probleem met de recente update, ik kan mijn kamer niet zien om hem te versieren. Mijn scherm is zwart, maar ik kan het spel spelen. Wat is er aan de hand??
Ik was dol op dit spel, maar het bleef maar zeggen dat het geen verbinding kon maken met servers, verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, maar nu laadt het niet eens op, alleen crasht het op het laadscherm.
Ik hou van dit spel, dit is altijd wat ik wilde sinds ik een kind was. Maar er is eigenlijk een probleem wanneer het te veel advertenties heeft die me echt irriteren 😔 en wanneer het volgende niveau waar ze een ander hotel hebben, een uitdaging wordt, maar maak je geen zorgen over het spel, maak je alsjeblieft zorgen over je geld, het moet kopen veel diamanten om te blijven spelen, upgraden en zo niet, dan is het niet perfect. over het algemeen bevredigde dit spel me in het begin, maar het spijt me dat ik het niet tot het laatste niveau kon halen.
Na een tijdje spelen dwingen ze om in te loggen op facebook
Sinds ik mijn spel heb bijgewerkt, loopt het vast, crasht het en is mijn telefoon vertraagd. PLEASE FIX
Hotel Frenzy: Home Design Piedzīvojumu spēles pboi
Het is een goed spel. De tekst zou wel wat groter mogen zijn in de sprekende delen. Ook zijn de advertenties een beetje opdringerig. Zelfs als je niet klikt om ze te bekijken, verschijnen ze na elk level en als je klikt om ze te bekijken, spelen ze veel langer dan bij andere vergelijkbare spellen
Geef het 2 sterren Als je veel geld wilt uitgeven, is dit het spel. Ik zit vast op niveau 38 het is te moeilijk om uit de mensen te komen want de kamers blijven komen maar er zijn geen kamers om ze in te zetten en het wordt rood en je verliest hoe kom je daar uit ik ga niet om voor altijd hetzelfde niveau te blijven spelen, denk ik dat ik het ga verwijderen. Tot nu toe was het leuk.
Ik heb gisteravond iets meegenomen voor 11,99 en heb het niet gekregen dus waar is mijn 11,99 en mijn pakket Ik koop altijd iets maar gisteravond heb ik mijn pakket niet gekregen
een beetje leuk
xxx
Ik vind het spel echt leuk, maar nu kan ik het niet spelen totdat ik inlog op Facebook. NIET IEDEREEN HEEFT EEN FACEBOOK-ACCOUNT!!!
Ik kan de game niet openen, ook al heb ik een sterke internetverbinding, dus ik kan dit oplossen omdat ik hoop dat ik deze game kan spelen en dit kan oplossen, heel erg bedankt
Goed spel
Heel leuk en gezellig spel.
Superleuk
Ik heb het spel geüpdatet, het laadt niet meer. Kan niet meer spelen.
Dit spel is leuk, maar na een tijdje krijg je geen beloningen voor het bekijken van de video. Je kunt de video bekijken en het vertelt je dat je een beloning krijgt, maar het komt nooit, ook nadat je een taak hebt voltooid, loopt het vast. Oh en niemand zal zoveel helpen voor technische ondersteuning